۳۶۷۶۳۳۲
به گزارش تهران پرس ، نورالله طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکرم که نظام جمهوری اسلامی از بدو ورود تا به امروز گام مؤثری در پیشرفت و آبادانی کشور برداشته است و جایگاه ویژه ای در بین کشورهای مختلف دارد که در همین راستا ۸۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ هزار میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن ۱۵۰۰ واحد آماده و ۱۷۰۰ واحد در دست اقدام است گفت: ۱۰ پروژه کشاورزی گل خانه‌ای، ۱۰ پروژه صنعتی که خط تولید و کارگاه را شامل می‌شود، استخر در شاهد شهر و مجموعه فرهنگی شهرداری اندیشه که علاوه بر این ۸ پروژه شاخص مدرسه که آماده بهره برداری می‌باشد.

طاهری در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام پرداخت و اظهار داشت: در مجموع ما پروژه‌هایی در دست اقدام داریم که برای شهرستان شهریار مهم و حیاتی هستند که مهمترین آن آب شرب است که از دو محل شروع می‌شود، قسمت اول نصیر آباد و باغستان که در دست اقدام است و قسمت دوم صبا شهر، شاهد شهر و فردوسیه که مسیر لوله کشی و حفاری در دو روز گذشته مشخص شده و از آنجایی که فرو نشست در شهرستان افزایش یافت آب‌های عمقی قطع و از آب‌های سطحی استفاده کنیم.

فرماندار شهریار در ادامه افزود: پروژه در دست اقدام دیگر بیمارستان شهریار می‌باشد که تا تیر ماه سال ۹۸ حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشت و با در اختیار گذاشتن به دانشگاه علوم پزشکی از سال ۹۸ تا به الان حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و هر دو هفته یک بار جلسه در محل بیمارستان جهت تسریع پروژه انجام می‌گیرد که امیدوارم با افتتاح این پروژه رضایت خاطر شهروندان را جلب کنیم.

طاهری اشاره داشت: از خواسته‌های به حق مردم شهرستان شهریار ورودی شهر بود که از محل ارزش افزوده و کمک‌های شهرداری باغستان فاز اول با ۶۰ درصد پیشرفت در حال انجام است تا به فاز دوم برسیم و مشکل اصلی در این محل مرتفع گردد همچنین شهرک صنعتی که ۵۰۰ هکتار است و پروژه شاخص جهش تولید است و جز پروژه‌های فعال که با تمام امکانات پیشرفت خیلی خوبی داشته است و در کنار این شهرک صنعتی پایانه صادرات و واردات میوه را شروع کرده‌ایم.

وی در ادامه به پروژه‌های ۷ شهر شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود: پروژه‌های خوبی در شهرهای شهرستان شهریار در حال اقدام است که باغستان ۳۰ پروژه در حال انجام دارد و همچنین شهریار نیز پروژه میدان بسیج و جهاد که غیر فعال بود با همکاری معاون استانداری و تلاش خاص شهردار شهریار کار به شدت در حال انجام است و و طبق برنامه‌ها میدان جهاد در اواخر اسفند و میدان بسیج تا خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ارتقا شهرستان شهریار را از اولویت‌ها خواند و افزود: با توجه به جمعیت بالای شهرستان شهریار که جمعاً با اتباع ۹۲۴ هزار نفر در شهرستان شهریار زندگی می‌کنند که با سطح سرانه‌های ادارات و.... تطابق ندارد و همچنان جمعیت در حال افزایش است و اگر این روند ادامه دار باشد شرایط خوبی در غرب استان تهران نخواهیم داشت اما با همکاری استاندار نماینده مردم امیدواریم شهرستان شهریار نیز بتواند ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه به وضعیت زرد کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: از آنجا که ویروس کرونا کل کشور را در بر گرفته و به تبع مردم نیز دچار مشکلات فراوانی در این زمینه شده‌اند و جهان بعد از کرونا جهان دیگری است و تا به امروز ۳۷ هزار نفر افراد مشکوک به کرونا آزمایش داده‌اند از این بین حدود ۹ هزار و ۹۰۰ نفر تا به الان مثبت بوده و ۴۷۱ نفر نیز تا دو روز گذشته فوتی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: حدود ۱۷ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حوزه بیمارستان بهداشت و درمان کمک کرده‌ایم و این مسیر همچنان ادامه دارد و امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح حاج قاسم سلمیانی بتونیم شرایط را بهبود ببخشیم.
کد خبر: ۳۹۶۳
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha