۶۱۷۳۱۸۲۳
سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با بیان اینکه استکبار جهانی هرگز قادر به نفوذ در کشورمان نخواهد بود، اظهار داشت: اگر استکبار جهانی به سرکردگی امریکا قادر به نفوذ در کشورمان بود، هرگز حرف از سازش به میان نمی آورد و همچنان با روش زورگویی و استبدادگری، در پی تحمیل خواسته هایش به ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه سیاست های افرادی همچون ترامپ با فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران جوابگو نیست، افزود: ترامپ گمان می کرد که با افزایش فشارهای اقتصادی به ایران قادر به تحمیل خواسته هایش به کشورمان است اما در نهایت دید که رسیدن به چنین خواسته ای برایش همچون خواب باقی خواهد ماند و رویایی بیش نیست.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: ترامپ در واپسین روزهای ریاستش در کاخ سفید هم اصرار به مذاکره با ایران داشت چرا که می دانست ابزار دیگری برای مقابله با کشورمان ندارد و تمام گزینه ها را اجرایی کرده اما به خواسته اش نرسیده است و به همین دلیل سازش را در پیش گرفته بود اما در نهایت از قدرت کنار رفت.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا، با اهدای جانشان نشان دادند که هرگز با استکبارجهانی سازش نخواهند کرد، افزود: در طول پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس و همچنین نبرد با داعش در سوریه و عراق شهدای بسیاری را در راه مقابله با استکبارجهانی تقدیم اسلام کرده ایم و امروز امنیت کشورمان به دلیل همچین مجاهدت ها و استکبارستیزی هاست.

وی گفت: اگر روحیه استکبارستیزی در ما تضعیف شود، دشمن قادر خواهد بود تا با نفوذ بر ارکان نظام، امورات را به دست بگیرد و کشور را به سمتی بکشاند که در جهت منافع آنان است.

سردار سلیمانی افزود: استکبار ستیزی باعث شد که امروز بتوانیم با افتخار اعلام کنیم که در حوزه دفاعی و موشکی حرف هایی برای گفتن داریم و دشمن باید مذاکره موشکی با ایران را به گور ببرد چون هرگز چنین خواسته ای محقق نخواهد شد چرا که با امنیت کشورمان مرتبط است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: هرچقدر بتوانیم در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و همچنین شهدا قدم برداریم، همان قدر باعث پیشرفت بیش از پیش کشورمان در همه حوزه ها خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۳۹۸۱
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha