زالی ۱
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران با اشاره به اینکه افزایش بیماران مبتلا به کرونا یک زنگ خطر است اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حوزه سرپایی درمانی، نیم درصد و حوزه مراجعین بهداشتی ۳ و نیم درصد افزایش داشته است که این آمار یک زنگ خطر محسوب می‌شود و ممکن است از دستاوردهایی که تا به امروز به دست آورده‌ایم را به‌راحتی از دست دهیم.

وی با بیان اینکه استمرار و عملیاتی کردن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار مهم است، افزود: افزایش تست‌ها، لکه‌گیری طرح، تشکیل ستاد اجرایی و عملیاتی کردن آن و... ازجمله تاکتیک‌هایی است که از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

فوت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در ایران بر اثر کرونا

زالی به مجریان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خدا قوت گفت و مطرح کرد: باید آمار دقیق کرونا به مردم گفته شود و بگوییم که تاکنون یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

دستاوردهای طرح مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران بیان کرد: متأسفانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور به‌خوبی تبلیغ نشده است و خروجی و دستاوردهای این طرح دیده نمی‌شود. اگر امروز تهران که در وضعیت قرمز قرار داشت، اکثر نقاط این استان به برکت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی آبی شده است.

زالی وی با تأکید بر اینکه اگر کاهش آمار تعداد مبتلایان و میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در تهران و در کشور به برکت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: باید این موضوع در مصاحبه‌ها مطرح شود تا خستگی به تنمان مجریان این طرح باقی نماند این طرح باعظمت دقت و نظم کافی پیش می‌رود.

بازار تهران ۴۰ درصد از اقتصاد غیر صنعتی کشور را از آن خود کرده است

وی با اشاره به این‌که بازار تهران در کشور همانند ندارد و یک مرکز تجاری بین‌المللی است، ادامه داد: بازار تهران ۴۰ درصد از اقتصاد غیر صنعتی کشور را از آن خود کرده است و ۵۲ درصد درآمد مالیاتی کشور از تهران است که به لطف طرح مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی طرح دستاوردهای خوبی در مهار کرونا در تهران به‌دست‌آمده است.

حضور روزانه ۶۰ هزار نفر در فرودگاه مهرآباد

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران گفت فرودگاه مهرآباد دارای ۱۰ هزار کارمند است و روزانه ۵۰ هزار نفر در این فرودگاه رفت‌وآمد می‌کنند این اعداد بسیار بزرگ است و کنترل کردن این محیط‌ها بسیار سخت است در برخی از فرودگاه‌های شهرستان‌ها طی یک هفته حداقل دو هواپیما تردد دارد. ما قدرشناس تک‌تک عزیزانی که در حفظ سلامتی مردم قدم برداشتند هستیم.

زالی در پایان با تأکید بر استمرار طرح مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت به لطف خداوند و تمسک به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی این طرح مردمی را ادامه خواهیم داد امیدوارم به برکت نام این شهیدِ عزیز و دعای مقام معظم رهبری توفیقات بیشتری به دست آید.

انتهای پیام /
کد خبر: ۳۹۵۴
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha