رحمت-الله-فیروزی-پوربادی-عضو-کمیسیون-عمران-مجلس-شوراى-اسلامى-سازمان-بنادر-و-دریانوردی
رحمت الله فیروزی پور بادی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس  در تبیین مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی،  اظهارکرد: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به استقلال کشور اشاره کرد و پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که از سایه شوم استکبار جهانی و نفوذش در کشورمان جدا شویم.

وی تصریح کرد: امروزه، جمهوری اسلامی در  همه عرصه ها در صحنه جهانی می درخشد و استکبار، با تمام اقدامات  تجاوزی که با هدف دست درازی به  منابع کشور و تخریب امنیت کشورمان انجام داده است، همچنان در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است.

این نماینده مجلس  ادامه داد: در این عصر، شاهد امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران، در صحنه بین المللی هستیم و علیرغم تحریم ها، دستاوردهایی را در زمینه علمی، پزشکی، هسته ای، موشکی و فناوری بدست آوردیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته ، بیان کرد: با تحقق فرمان مقام معظم رهبری در جهش تولید، ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال،  کشور را از وابستگی نجات خواهیم داد و این امر جزو اولویت های مجلس یازدهم است.

فیروزی پوربادی در تشریح فراگیر شدن استکبار ستیزی، افزود: روشنگری ها و هشدارهایی را که امام و مقام معظم رهبری داشتند، امروز تقلب، نفاق، ریا و دروغ مسئولین امریکایی برای همگان آشکار گشت و نمونه بارز  آن را در انتخابات اخیر آمریکا، نظاره گر بودیم  و پیش بینی های مقام معظم رهبری در باره آینده استکبار به زودی روشن می گردد و ترامپ؛ ستون های لرزان آمریکا را نمایان کرد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و در مقابل، مسئولان باید قدردان مردم باشند و با برنامه ریزی های موثر باعث کاهش مشکلات معیشتی و رفاهی جامعه شوند.

گفتگو: ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۹۲۴
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha