دستگیری
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده یگان امداد از دستگیری ۶ سارق خودرو و کشف ۵ دستگاه خودرو سرقتی در ۲۴ ساعت گذشته توسط واحد های گشت انتظامی خبر داد و گفت: واحد های گشت انتظامی یگان امداد فاتب در گشت زنی های هدفمند خود در طول ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف ۵ خودرو های سرقتی به همراه ۶ سارق در سطح شهر شده اند.

وی در تشریح یکی از عملیات های دستگیری که منجر به تیر اندازی و درگیری سارق با ماموران این یگان شده بود، توضیح داد: در یکی از عملیات های ماموران قرارگاه آزادی یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده بلوار فرحزادی به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در استعلام از مرکز پیام متوجه سرقتی بودن خودرو می شوند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران تصریح کرد: نیروهای واحد گشت انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و دستور ایست و توقف خودرو را صادر می کنند و راننده خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری و سعی در فرار از منطقه داشته است که عملیات مهار سارق آغاز می شود.

سرهنگ آدینه وند ابراز داشت : سارق که همچنان بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه داد، که ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی، چند تیر هوائی شلیک و در نهایت موفق به دستگیری سارق می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم سابقه دار بوده ، اظهار کرد: متهم به همراه خودرو سرقتی برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس پیشگیری شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۹۴۸
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha