۱۳۹۲۱۱۱۷۲۰۱۱۰۸۷۳۶۲۰۶۸۱۰۴
به گزارش تهران پرس ،  حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه ۲ با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت فضای مجازی و در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی در محلات اجرا می‌شود،گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته به اقتضای نیاز امروز جامعه ، بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است.

وی امیدآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم را از رویکردهای مورد توجه در این برنامه ها برشمرد و افزود: به منظور اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی ،با آذین بندی و چراغانی و همچنین نصب تصاویر شهدای انقلاب در محلات ، روزهای پرشور دهه فجر و پیروزی انقلاب در کوچه های انقلاب تداعی می شود.

صفات ازبرپایی ایستگاه فرهنگی با عنوان "آینده روشن" خبر داد و گفت: راه اندازی پویش پرچم ایران، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی ، شعارنویسی خودرو،تکریم فرهیختگان ساکن در منطقه و همچنین اجرای نمایش خیابانی با محوریت انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های فرهنگی و هنری دراین ایام است.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ استفاده از فضای مجازی را از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برگزاری تورهای گردشگری مجازی " رویدادهای انقلاب "، تولید و انتشار سرودهای انقلابی و همچنین بازنشر پیام های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی افزود: ایام دهه فجر متعلق به آحاد مردم است و ویژه برنامه‌های گرامیداشت این ایام نیز با حضور و محوریت مردم و با همراهی آنان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۸۹۲
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha