۱۵۷۶۲۵۷۵۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، عیسی فرهادی گفت: هفته گذشته لایحه ای با عنوان تهران بیدار یا همان زیست شبانه در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید و برای گرفتن مجوز اجرا، این طرح به فرمانداری ارسال شد.

وی افزود: در حالی که ویروس کرونا در کلانشهر تهران غیرقابل پیش بینی و همچنان خطرناک است این طرح در این شرایط اصلا قابل اجرا نخواهد بود.

فرماندار تهران ادامه داد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا هر گونه تجمع در کلانشهر تهران ممنوع است بنابراین این طرح قابل اجرا نخواهد بود.

به گزارش ایرنا،وی خاطرنشان کرد: هر گونه ساده انگاری در این شرایط بسیار خطرناک است و تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد با هرگونه تجمع مخالفت می کنیم.

فرهادی یادآور شد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر موقع مجوز برگزاری تجمعات داده شد، این طرح نیز برای اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جمع آوری ۱۰ هزار معتاد متجاهر و کودکان کار

وی درباره طرح ساماندهی معتادان متجاهر و کودکان کار در این شرایط کرونایی نیز گفت: متولی اصلی بهزیستی و نیروی انتظامی است اما فرمانداری تهران نیز در کنار این دستگاه حضور فعال دارد و امسال نیز ۱۰ هزار معتاد متجاهر و کودکان کار را ساماندهی کردیم.

فرماندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر چهره شهر با نبود معتاد و کودکان کار زیبا شده و اجازه نخواهیم داد که این شرایط تغییر کند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۹۱۰
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha