۱۵۷۷۰۰۱۴۷
به گزارش تهران پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، قیمت این دو بلیت نسبت به سال گذشته، به ترتیب ۱۸.۶ درصد و ۲۵.۶ افزایش یافته‌ و همچنین قیمت بلیت بازدیدکنندگان خارجی نسبت به سال ۱۳۹۹ تفاوتی در لایحه پیشنهادی ۱۴۰۰ ندارد.

بر اساس این گزارش، پیوست هفتم لایحه بودجه ۱۴۰۰ مربوط به بهای خدمات بازدید از سازه برج میلاد تهران است، سازه‌ای که به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران و تهران بشمار می‌رود، برج میلاد که به عنوان نمادی از تهران یاد می‌شود، سالیانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را پذیرای خود است و اگر یک روزی دلتان خواست که از نماد تهران امروزی بازدیدی داشته باشید، بد نیست بدانید که بهای بلیت بازدید از برج میلاد در سال آینده چه تفاوتی نسبت به امسال دارد و چه تخفیفاتی شامل حال شما می‌شود.

بهای خدمات پیشنهادی بازدید از برج میلاد تهران در بودجه ۱۴۰۰

طبق پیوست هفتم لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ بهای خدمات بازدید از برج میلاد تهران، بهای بلیت بازدیدکنندگان خارجی از کل طبقات برابر با ۲۵ دلار و بهای بازدید از سکوی دید باز نیز ۱۵ دلار است.

بر اساس این گزارش به منظور مدیریت بهینه بازدید و افزایش بهره‌وری سرمایه به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود تا در زمان‌های پرمراجعه تا سقف ۵۱ درصد میزان تعرفه بلیت بازدیدکنندگان داخلی برج را افزایش دهد.

همچنین تعرفه بلیت بازدید کنندگان خارجی از برج میلاد معادل ریالی آن و بر اساس قیمت پایانی آخرین روز قبلی صرافی ملی ایران قابل دریافت است.

در این لایحه به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود مشوق‌هایی به شرح جدول زیر برای فروش بلیت بازدید از مجموعه برج میلاد ارائه کند.

برج میلاد ششمین برج مخابراتی بلند دنیاست.

یکشنبه هفته گذشته (۵ بهمن ۱۳۹۹)، پیروز حناچی، شهردار تهران با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم شورا کرد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۹۱۲
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha