unnaررررmed
 

 

 

 

محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه بهترین خاطرات زندگی اش برگرفته از تولید آثار هنری برای انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مردم عزیز کشورمان با صدای من خاطرات زیادی دارند و هر زمان که بنده را می بینند، می گویند صدا و سرودهای انقلابی شما ما را یاد سال های دوران پیروزی انقلاب اسلامی می اندازد و بحمدالله خوشحالم که چنین حس خوبی را به مردم عزیزمان هدیه می دهم.

وی ادامه داد: سرودهای انقلابی زیادی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی سروده شد و مفتخرم که بنده هم سرودی در این زمینه داشتم و خوشحالم که این سرود همچنان زنده است و نسل های امروزی هم از آن استقبال می کنند و مفتخرم که توانسته ام یک خاطره کوچک در ذهن تک تک مردم غیور و شهید پرور کشورمان ثبت نمایم.

خواننده سرود «خجسته باد این پیروزی» در ادامه گلایه ای از برخی مسئولان کشورمان هم داشت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دل صاف و با عشق و علاقه آمدیم تا به موسیقی ایرانی خدمت کنیم. تلاش کردیم پیروزی‌ها و تلخکامی‌ها را برای مردم به تصویر بکشیم اما متأسفانه در حال حاضر منزوی شده‌ایم. امروز شرایطی پیش آمده که به عنوان یک هنرمند، دل آزرده هستم.‌‌ همان طور که می‌دانید هنرمندان دل نازک هستند و انتظار می‌رود مسئولان توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا ابد به انقلاب اسلامی وفادار خواهد بود، ادامه داد: امیدوارم مسئولان قدردان هنرمندان کشورمان باشند و نگذارند که آنان در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند و از آنان حمایت کنند تا همچنان شاهد افتخار آفرینی برای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۳۸۵۵
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha