۱۰
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری گفت: در هفت سال گذشته ۱۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ری تخصیص یافته و تغییر سیمای شهرها و روستاها نشان می دهد که دولت عوارض دریافتی از مردم را در جهت توسعه شهری و روستایی اختصاص داده است و مدیران محلی باید از این بودجه و اعتبار صیانت و بر اساس اولویت ها هزینه کنند و در این خصوص شوراهای اسلامی به عنوان پاسدار و ناظر سیاستگذاری و هزینه کرد اعتبارات روستا و شهرها مسئولیت دارند با توجه به رصد جدی تلاش مضاعف کنند قوانین دقیق رعایت شود.

معاون استاندار تهران افزود: در سال جهش تولید با تلاش همه دستگاه های اجرایی ظرفیت خوبی برای رونق تولید ایجاد شد به نحوی که ۱۲۵ درصد اشتغال در شهرستان ری محقق شده است که باید تلاش کنیم این روند تداوم داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید در شهرستان ری از اولویت های مهم و اساسی است به نحوی که طی ماه های گذشته در چندین نوبت مسئولین ارشد وزارت های صمت و کشور و همچنین معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و متولیان این حوزه در سطح ملی و استانی در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان حضور یافته اند.

توکلی کجانی بیان داشت: ، تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی است و شایسته است مدیران در این جهت برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری سپاه پاسداران، هلال احمر، شبکه بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی با محوریت فرمانداری ری در حال اجرا است که آثار خوب و مثبتی را به همراه داشته و اجرای این طرح در کنار همراهی ارزشمند مردم، وضعیت مطلوب کرونایی را برای شهرستان ری ایجاد کرده است.

فرماندار ری گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، ۲۴۳ پروژه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با اعتبار ۲۷۶۳ میلیارد تومان و در حوزه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغالزایی، کشاورزی، دامپروری و بهبود عبور و مرور در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان ری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: همه ما در برگزاری انتخابات پرشور مسئول هستیم و طبق تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و بی طرفانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود و در این راستا از نخبگان وجناح های سیاسی ضمن پرهیز از اختلاف ها و تنش های سیاسی، با وحدت و همدلی شور و نشاط انتخاباتی را محقق کنند.
کد خبر: ۳۸۶۴
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha