ind1300ex
 

به گزارش تهران پرس ، حسن صفات ، سرپرست شهرداری منطقه ۲ در بازدید از نمایشگاه رویداد تهران ۱۴۰۰ که در برج میلاد در حال برگزاری است گفت: رویداد تهران ۱۴۰۰ برگرفته از ایده تهران شهری برای همه و همچنین توسعه شهر با رویکرد توسعه اجتماعی و انسانی برنامه ریزی و پیش بینی شده است که چشم انداز آن ایجاد نشاط و احساس کارآمدی، بازآفرینی نقش مردم و مفهوم شهروندی در شهر تهران است.

وی با بیان اینکه رویداد تهران ۱۴۰۰ به دنبال شهری است که همه شهروندان از خدمات شهری بهره مند شده و افزایش امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد، گفت: بر اساس برنامه های پیش بینی شده دراین رویداد می توان آن را حرکتی در مسیر ایجاد شهر انسان محور عنوان کرد.

وی ازآمادگی مدیریت شهری منطقه۲ برای همکاری با رویداد تهران ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دبیرخانه رویداد تهران ۱۴۰۰ ،شهرداری منطقه۲ درنظر دارد تا پروژ های ا منطقه همسان با رویکردها و چشم اندازهای این رویداد اجرا شود.

براساس این گزارش حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه۲ به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ازنمایشگاه رویداد تهران ۱۴۰۰ که در راستای تبیین ویژگی های مدنظر این رویداد در برج میلاد در حال برگزاری است بازید و دیدگاه های خود را با دبیر این رویداد مطرح کردند




 
کد خبر: ۳۸۵۰
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha