Screenshot_۲۰۲۱۰۱۲۸-۱۰۳۲۳۰_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد وانت نیسان با نرده‌های خطوط ویژه اتوبان  امام علی(ع) بر اثر خواب‌آلودگی راننده نیسان خبر داد.

رنجبرگفت: در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  وانت نیسان  با نرده های خطوط ویژه اتوبان  امام علی  (ع) به جنوب پایین تر از مدنی  ، بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه ۲۵  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند .

وی افزود: با حضور عوامل راهور در محل حادثه  و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان  به علت خستگی  و خواب آلودگی  به شدت با نرده های خطوط ویژه اتوبان  امام علی  (ع) برخورد کرده و پس از این  برخورد متوقف می گردد .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا شد.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و هیچ گاه با چشمان خواب آلود و خستگی اقدام به رانندگی نکنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۸۶۱
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha