indم۲۲۲ex
به گزارش تهران پرس ، محمد سالاری و هیئت همراه با همراهی شهردار و مدیران شهرداری این منطقه و شورایاران در بازدید از پروژه های احداثی منطقه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در جلب رضایت شهروندان با پاسخ به مطالبات چندین ساله آنان و اتمام پروژه های نیمه تمام سال های گذشته تصریح کرد: وجود فضاهای باز شهری در این منطقه فرصتی ارشمند برای توسعه منطقه و رفع نیازهای شهروندان محلات است.

این مسئول در بازدید از بوستان شقایق نیز ضمن ادای احترام به شهدای گمنام این بوستان، احداث مقبره برای آنان را کاری فاخر دانست که دارای ارزش معنوی بالایی است.

او در ادامه ساکنان این منطقه را مردمانی متدین دانست که در پاسخ به درخواست آنان، احداث سه مسجد اثنی عشر ، حضرت ابوالفضل (ع) و صاحب الزمان (عج) در حال اتمام است که در همین راستا نیز با همکاری معاونت برنامه برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و تخصیص بودجه لازم تا پایان اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری از این فضاهای مذهبی خواهیم بود.

سالاری همچنین در بازدید از شهرک وصال و اقدامات بهسازی آن گفت: جای قدردانی دارد که تمامی معابر خاکی این شهرک با رعایت اصول استاندارد، زیرسازی، پیاده روسازی و آسفالت شده است و بزودی نیز به بوستان مجهز خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین احداث و بهسازی زمین های چمن مصنوعی در این منطقه از جمله محتشم، بوستان امام خمینی (ره)، بوستان شادی، بوستان شهید مطهری،بوستان شقایق و بوستان گلستان را اقدامی کم نظیر در راستای توسعه سرانه ورزشی دانست که باعث رضایت شهروندان و بویژه کودکان و نوجوانان شده است.

سالاری در جریان وضعیت بافت های فرسوده محلات نعمت آباد و دولتخواه نیز قرار گرفت و اعلام کرد: محدودیت های طرح تفصیلی باعث شده نوسازی این بافت ها از شتاب کندی برخوردار باشد.

او در ادامه این بازدید با اشاره به تلاش های شورایاران منطقه ۱۹ برای رفع مطالبات و افزایش سرانه های خدماتی محلات خود، افزود: تعیین تکلیف برخی از پروژه ها و کارهایی که در دوره های گذشته بلاتکلیف رها شده بودند از اقدامات مثبت مدیریت شهری این منطقه محسوب می شود.

ضمن اینکه اقدامات مدیریت شهری این منطقه در رانت زدایی و بازپس گیری اماکنی که به صورت غیر قانونی در اختیار افراد قرار گرفته بود، جای بسی قدردانی دارد.

در حاشیه این بازدید علی توکلی شهردار منطقه نیز ضمن تشکر از حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در این منطقه جنوبی، از بهره برداری چندین پروژه احداثی منطقه تا پایان سال خبر داد.

به گفته او در راستای توسعه شهری این منطقه اقدامات مهمی از جمله تعریض خیابان گلستان، خروج خیابان شهامت از بن بست، تخریب پاساژ توحید، ایجاد دسترسی خیابان مهران به رینگ بوستان ولایت با ایجاد معبر مهرآرا (قالیشویی سابق)، اتصال دو شهرک ابوذر و احمدیه با تخریب دیوارهای انتهایی کوچه های صبای۵، ۷ و ۹، احداث مقبره شهدای بوستان های شقایق و ۲۲ بهمن و ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح منطقه صورت گرفته است.

ضمن اینکه پروژه احداث رمپ ولوپ تقاطع شهید کاظمی و خیابان شکوفه، ساخت سرای محله اسماعیل آباد و زمین های تنیس خاکی بوستان ولایت از دیگر پروژه های توسعه شهری این منطقه محسوب می شود.
کد خبر: ۳۸۵۷
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha