۴۱۹۹۵۳_۹۰۴
 

 

مهدی فقیه بازیگر سریال مریم مقدس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، شکست سنگین برای استکبار جهانی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که بیگانگان دیگر حق دخالت در امورات داخلی کشورمان را نخواهند داشت و این بغل سالیان سال است که در گلوی استکبار جهانی باقی مانده است و به همین دلیل اقدام به تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران می کنند.

وی ادامه داد: مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که پای ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی ایستاده اند و وفادارند و نمی گذارند که بیگانگان حق دخالت و نفوذ در مسائل داخلی کشورمان را داشته باشند و این مقاومت همچنان ادامه دارد.

فقیه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان زنده است و افرادی که در امریکا مدام از نابودی انقلاب اسلامی در ایران حرف می زدند، خودشان از قدرت کنار رفته اند و همچنان انقلاب اسلامی پا برجاست و توانسته در سطح منطقه اثرات زیادی داشته باشند و ان شالله که این اقتدار همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: مسئولان کشورمان باید قدردان انقلاب اسلامی باشند و نگذارند که این انقلاب دچار تضعیف شود و تا زمانی که مسئولان هوادار مردم باشند، این انقلاب همچنان مقتدر خواهد بود چرا که هویت انقلاب اسلامی هویتی مردمی دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۸۵۶
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha