به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در برنامه آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران اظهار کرد: این رویداد جهانی از سال ۹۳ به ایده روابط عمومی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: امسال ۵۸ کشور در این رویداد جهانی بیش از ۵۰۰ پروژه و اثر خود را ارسال کردند که در سال های گذشته حدود ۳۰۰ اثر به این رویداد ارسال می‌شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پاندمی کرونا تصریح کرد: ویروس کرونا ۴۰۰ روز جهان را درگیر خود ساخته است، کرونا پس از جنگ جهانی دوم بزرگترین رویدادی است که همه جهان را درگیر خود کرده است.

هاشمی ادامه داد: کرونا یک نفس جدیدی داد که بشریت به خود و محیط زیست فکر کند. کرونا یک چهره جدیدی به دنیا داده که اثر خود را در مدیریت شهری نیز گذاشته است.

وی اظهار کرد: در سیستم حمل و نقل عمومی که یک امر مهم در انتشار ویروس کرونا هست، باید بازنگری شود. همچنین حراج هایی در فروشگاه ها برگزار می شود به واسطه ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای شهر تهران با ترکیب و تاب‌آوری شهر خاطرنشان کرد: همیشه به فکر بحران هایی همانند سیل و زلزله بودیم و فکر ویروسی همانند کلان آن بودیم که ممکن است هر چند سال یک مرتبه دامن جامعه را بگیرد.

وی در توصیف از شهر سالم گفت: شهر سالم شهری است که برای روح و جسم سالم شهروندان تفکر و تصمیم گیری شود. امیدوارم جایزه خرس طلایی این امر مهم را در سال‌های آتی برنامه‌ریزی کند و به نتایج لازم برسد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۸۱۳
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha