اصناف
به گزارش تهران پرس ، حشمت الله در جلسه با معاونان برنامه ریزی فرمانداری های استان با تاکید بر هدف گذاری اقتصادی استان در سال جهش تولید بر مبنای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار بوده است گفت: اقدامات مناسبی در طول سال جاری در سطح استان صورت گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار تهران توجه به تنظیم بازار شب عید و تشدید نظارت و بازرسی ها، پیگیری مشکل واحد های آسیب دیده از کرونا، توجه ویژه به طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از موضوعاتی عنوان کرد که مورد توجه معاونان برنامه ریزی فرمانداری ها قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه تحقق سهمیه اشتغال شهرستان‌ها را از عوامل مهم سنجش عملکرد فرمانداری‌ها دانست و گفت: باید تلاش شود در سال جهش تولید با استفاده از ظرفیت‌های که در سطح شهرستان ها وجود دارد نسبت به تحقق سهمیه اشتغال و جذب واقعی برش شهرستانی تسهیلات بانکی اقدام شود.

عسگری یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه معاونان برنامه ریزی فرمانداری ها قرار گیرد بحث توزیع آرد در سطح شهرستان ها است که با پیگیری مسایل آرد و نان در کمیته استانی اقدامات خوبی در راستای اصلاح شیوه توزیع آرد در استان انجام گرفته به گونه ای که مدت زمان حمل آرد در استان به کمتر از ۴۸ ساعت رسیده و این روند  همواره مورد رصد قرار گیرد و گزارش‌های لازم به استانداری ارسال شود.

در ادامه معاونان برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان خود پرداخته و راه کارهای لازم پیشنهاد شد.
کد خبر: ۳۸۰۷
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha