Screenshot_۲۰۲۱۰۱۲۶-۱۷۲۵۱۲_Google
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس علی ربیعی سخنگوی دولت در مراسم اختتامیه جشنواره خشت طلایی که امروز برگزار شد اظهار کرد :در تهران صدای جیغ می آید و در تیتر روزنامه ها حرف هایی می‌شنویم و هرکی به دیگری چیزی می‌گوید.

وی ادامه داد : ما در راه رفتن به یکدیگر تنه میزنیم ما از زندگی دل خوش می‌خواهیم دل من آدم های سایه سار می‌خواهد شاید من از این سوال و جوابی که از خودم کردم به متنی کلاسیک رسیده بودم اما در این فرصت کوتاه سعی کردم چیزی که می‌خواهم را بگویم.

ربیعی بیان کرد: ساختمان های تهران گویی جیغ می‌کشند بزرگترین مسئله ما دل خوش است شهر مهربان، آدم های مهربان مهمترین مسله ما در زندگی شهری و مراودات روزمره است.

سخنگوی دولت گفت: به عنوان ناظری که از کنار گذر میکنیم شهرداری از مدیریت بتنی به مدیریت اجتماعی رو آورده است و شهرداری‌ سالمی داریم و اگر بخواهیم یادگاری خوبی در تاریخ بگذاریم باید این جایزه الگو باشد تا مجموعه شهری بدانند که برای دل خوش چه باید کرد.

ربیعی بیان کرد: در ترافیک و ساعاتی که در آن هستیم مسئله آموزش و بهداشت موضوعی مهم است اما شهر با اوقات فراغت ما چه می‌خواهد کند امروز آپارتمان نشینی و حاشیه نشی هر دو به شهر آمده است و زندگی مسئله ما است.

وی گفت : اگر موفق شویم در مطالعات میان رشته ای نوع ارتباطات، تعامل هارا در کنارهم قرار دهیم تا زندگی آرامی داشته باشیم اهمیت بسزایی دارد و تکنولوژی که کمک کند تا دل آرام داشته باشیم.

سخنگوی دولت گفت : جامعه تحریم زده و کرونا زده بیش از پیش به آرامش احتیاج دارد و من فکر میکنم برای وضعیت شهرها مطالعات میان رشته ای اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام /
کد خبر: ۳۸۱۷
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha