مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: کانال ابوذر در منطقه ۱۴ جمله مهم ترین معبرهای سیلابی و مسیل های شهر تهران است که هر زمانی مراجعه کنید آب در آن جریان دارد و آن را از مناطق بالادست هدایت می کند.

وی افزود: خصوصا هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در این مسیل ها جاری است. این کانال چندین دهه هست که ایجاد شده و شرکت خاکریزآب برای بازسازی و نوسازی آن با توجه به ضرورت اقدام کرده است.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: طی بازدیدی که دو ماه پیش از این کانال داشتم فعالیت های شرکت خاکریزاب برای بازسازی ‌و نوسازی مسیل ادامه داشت و مسیر آب به این منظور انحراف پیدا کرده بود و مسیل نوسازی و کف سازی می شد و بتون ریزی انجام می گرفت اما روز گذشته طی بازدید از منطقه ۱۴ که با مطالبه جدی شورایاران مواجه شدم و مطلع شدم مدتی است کار تعطیل شده در بازدیدی که داشتم مشخص شد متاسفانه این مسئله حقیقت دارد.

وی ادامه داد: کار بر روی این کانال مانند باز کردن یک زخم عفونی بود که باید درمان می‌ شد اما تعطیلی کار و‌ نیمه کاره رها کردن آن خصوصا در فصل بارندگی مانند باز گذاشتن یک زخم عفونی بسیار خطرناک است و مشکلات جدی نه تنها برای منطقه ۱۴ بلکه برای محلات و مناطق پایین دست ایجاد می کند؛ لذا در این خصوص به شهردار تهران و مشخصا معاونت فنی و عمرانی تذکر می دهم تا از طریق پیگیری کار با شرکت خاکریزآب ادامه فعالیت ها و اتمام بازسازی و نوسازی مسیل کانال ابوذر پیدا کرده و کار تکمیل شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۷۹۹
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha