سردار+حسن+زاده
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، عصر امروز در سومین گردهمایی مسئولان گروه‌های جهادی مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر استان تهران که در سپاه محمد رسول الله برگزار شد، با اشاره به اینکه برای فعالیت های بزرگ امر به معروف در جامعه نیاز به حرکت عمومی داریم اظهار داشت: باید این حرکت ها از سوی عموم مردم ایجاد شود تا در عرصه بین المللی به عنوان الگو قرار بگیرد.

وی ادامه داد: هر فردی به هر نحوی قدمی در راستای پیشرفت و تعالی کشور بردارد، در مسیر معروف قرار گرفته و هر فردی که در راستای تضعیف انقلاب اسلامی و ارزش های دینی اقدام کند، در مسیر منکر قرار گرفته است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با رژیم طاغوتی جهت تشکیل انقلاب اسلامی نیز یکی از بزرگترین نهی از منکرها بوده است، گفت: مردم کشورمان در نابودی رژیم پهلوی، بهترین الگو برای نهی از منکر را در عرصه جهانی معرفی کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه دایره امر به معروف و نهی از منکر باید وسیع باشد، افزود: نباید خومان و دیگران را محدود به چند موضوع خاص کنیم ضمن اینکه در این مسیر سختی های زیادی وجود دارد که باید آنها را پشت سر گذاشت.

سردار حسن زاده با یادآوری زحمات و از جان گذشتگی های شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت و اقتدار کشورمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شهید جهانی امر به معروف و نهی از منکر بوده است و می توان به جرات گفت که این شهید والامقام، یک قهرمان جهانی در مقابله با داعش و استکبار جهانی است و می توان لقب بزرگترین نهی از منکر در جهان را متعلق به این شهید دانست.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت های زیادی در بسیج و سپاه وجود دارد که ما نتوانستیم خیلی از این موارد را شناسایی کنیم و در گستره امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

فرمامنده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه ظرفیت عظیمی در بسیج برای رشد و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: یکی از این ظرفیت های توسعه یافته در بسیج کارمندی، محلات، اقشار، اصناف و سایر گروه هاست که باید فعال شوند تا جامعه به سمت حیات بخشی بیشتر به نظام در مسیر درست حرکت کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امر به معروف در حوزه بسیج کارمندی می تواند در قالب خدمت و به مردم و معطل نکردن ارباب رجوع قرار گیرد، افزود: اجرای صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می تواند عاملی برای پیشرفت و توسعه جامعه باشد.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۳۷۸۱
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha