۹۲۰۱۲۰۴_۸۱۵
رضا توکلی بازیگر سریال «زیرزمین» در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه استکبار ستیزی جزو شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) نقطه آغازی بر استکبار ستیزی ملت شریف ایران بود و مردم با انقلاب و رای به جمهوری اسلامی ایران، به عدم وابستگی با استکبار جهانی رای دادند.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار سال هاست که با روحیه استکباری در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کشور است و می بینیم که از هیچ تلاشی برای تضعیف کشورمان دریغ نمی کند و چهره های مختلفی در مواجه با ملت ایران دارد؛ گاهی با روی خندان و چهره گشاده در پی سازش با ماست و گاهی همچون ترامپ دیوانه از شدیدترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کند.

توکلی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی باعث شد که به کشورهای بیگانه همچون آمریکا وابسته نباشیم، افزود: سناتورهای آمریکایی ادعا می کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی اش را نمی بیند اما دیدیم همان افراد در حال حاضر از سیاست و قدرت در امریکا کنار کشیده شده اند و ترامپ احمق هم یکی از آنها بود که فکر می کرد با تحریم های شدید اقتصادی می تواند ملت ایران را به زانو در بیاورد.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: تحریم های بین المللی باعث افزایش تورم در کشورمان شده است اما هرگز باعث نشد که در مقابل استکبار جهانی کوتاه بیاییم و در نهایت دیدیم فردی همچون ترامپ که مدت ها به دنبال مذاکره با ایران بود، با حسرت از کاخ سفید رفت و سیاست هایش در برابر ایران شکست خورد.

وی افزود: مسئولان کشورمان باید قدردان مردم باشند، چرا که این مردم نعمت های این کشور هستند و در همه مناسبت ها حامی انقلاب اسلامی بوده اند و نگذاشتند که دشمن جرات نگاه چپ به خاک کشورمان را داشته باشد.

توکلی ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مرزبانی و ... همه در راه مقابله با استکبار جهانی جانشان را از دست دادند تا امنیت و آسایش در کشور ایران اسلامی جریان داشته باشد و علت مخالفت استکبار جهانی با ملت شریف ایران، تلاش ما برای ایستادن روی پای خودمان است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان کشورمان با اتخاذ سیاست هایی مانع از کوچک شدن سفره مردم شوند و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی باید همچنان اولویت مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۷۶۰
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha