۱۲۰۰px-Seal_of_the_General_Staff_of_the_Armed_Forces_of_the_Islamic_Republic_of_Iran.svg
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، امیر دریادار رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در خصوص موضوع زد و خورد نماینده مجلس با یکی از سربازان نیروی انتظامی معاونت حقوقی ناجا وارد عمل شده و در حال تنظیم شکایتی در این خصوص است.

وی ادامه داد: از طریق دادگاه کارکنان دولت به این پرونده رسیدگی و تا به نتیجه رسیدن موضوع مسئله بررسی خواهد شد. فرض کنیم که سر باز هم در این رابطه مقصر بوده باشد، لذا به هیچ عنوان هیچ فردی حق این را ندارد سربازی را که در حال انجام خدمت است را مورد ضرب و شتم خود قرار دهد.

امیر دریادار رحیمی پور گفت: این پرونده در حال بررسی ستاد کل است و نتیجه آن متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است سردار مهدی حاجیان در گفت و گوی با پایگاه خبری پلیس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق پرسنل ناجا از دستورات اکید فرمانده ناجا است، افزود: اعتقاد و باور سردار" اشتری" همواره بر این است که سربازان را، چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت و حق و حقوقشان لحظه‌ای درنگ نکنیم، ایشان بار‌ها تاکید کرده اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابر این اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم ناجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

سخنگوی ناجا تأکید کرد: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۷۲۴
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha