۱۵۷۸۳۸۹۱۲
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: ایران اسلامی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد و زنده نگاه داشتن این روز ملی، وظیفه دینی و انقلابی همه مردم و مسوولان است.

وی افزود: هر چند که مردم ایران اسلامی به ویژه استان تهران به منظور نشان دادن وفاداری خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی، تمایل به حضور در مراسم جشن‌های پیروزی انقلاب به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را دارند ولی به دلیل لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ابلاغی ستاد ملی کرونا، برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر برگزار می‌شود.

محمودی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهادات خود برای برگزاری مراسم جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را به ستاد ملی کرونا ارائه داد که این ستاد، با توجه به محدودیت‌های موجود، با رژه موتوری و ماشینی در روز ۲۲ بهمن موافقت کرد که ما نیز اجرای برنامه‌ها را بر اساس این دستورالعمل متمرکز می‌کنیم.

وی تصریح کرد:به منظور برگزاری باشکوه این رژه عظیم، وظایف دستگاه‌های مختلف مشخص شده و همه باید تلاش کنند تا با شور انقلابی، جاذبه‌های لازم را با خلق صحنه‌های بی‌بدیل از حضور حماسی مردم درقالب رژه خودرویی به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردم ایران اسلامی چه با حضور در راهپیمایی چه با رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن، بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه گویی‌های دولتمردان آمریکا می‌دهند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۷۰۲
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha