۱۵۷۷۸۸۲۴۲sdfsdfsdfsdf
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، عادل مصدقی گفت: از ساعات اولیه بامداد امروز با ورود سامانه بارشی کلیه مسیرهای کوهستانی استان از جمله مسیرهای هراز، شمیرانات، فیروزکوه، دماوند، آزاد راه تهران _ شمال و محدوده امامزاده داود (ع) درگیر بارش برف شد.

وی افزود: ۲۰۰ نیروی عملیاتی راهداری با استفاده از خودروهای سبک و سنگین شن و نمک پاشی وارد عملیات شدند و همچنان نیز نیروهای راهداری در مسیرهای درگیر برف مشغول عملیات هستند.

مصدقی ادامه داد: ۲۷ باب راهدارخانه نیز در این مسیرها فعال است و شب گذشته نیز خدماتی به مردم ارایه کرد.

وی با بیان اینکه از مردم می خواهیم از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند گفت: بارش های برف همچنان در این مسیرها وجود دارد و از مردم می خواهیم به هنگام سفر در این مناطق خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گفته مصدقی، در سایر مسیرهای استان تهران از جمله آزاد راه های کرج، ساوه، قم و امام رضا (ع) بارش باران در جریان است.

وی از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

۳۰ کیلومتر از مسیرهای فیروزکوه مسدود شد

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدلیل بارش های برف و شرایط خاص جوی حدود ۳۰ کیلومتر از مسیرهای این شهرستان مسدود شد.

ابوالقاسم مهری گفت: بدلیل بارش های برف و احتمال کولاک حد فاصل روستای زرمان در بخش ارجمند تا روستای لاسم در استان مازندران به دلیل شرایط خاص تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی افزود: روستاهای کاوه ده و کدو ده در بخش مرکزی هم بدلیل شرایط خاص تا اطلاع ثانوی بسته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه ادامه داد: نیروهای راهداری و هلال احمر در کلیه مسیرهای این شهرستان مشغول عملیات هستند.

به گفته وی، کلیه مسیرهای اصلی و شریانی شهرستان فیروزکوه باز است اما از مردم می خواهیم از تردد غیر ضروری خودداری کنند و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

شهرستان فیروزکوه در شمال شرق تهران قرار دارد و این شهرستان یکی از شهرستان های برف گیر استان تهران محسوب می شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۶۹۱
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha