به گزارش تهران پرس ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانه نوآوری های‌وی بازدید کردند.
۱۳۹۹۱۰۳۰۰۰۰۵۴۱_Test_PhotoN

به گزارش تهران پرس ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانه نوآوری های‌وی بازدید کردند.


در حاشیه این بازدید و تشکیل دهمین نشست هیأت امنای پارک فناوری پردیس در کارخانه نوآوری های‌وی از چند محصول تولید شده توسط تیم‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی رونمایی شد.


شرکت «ویرا سلامت اسرا» اپلیکیشنی به نام «اینفود» با هدف اصلاح الگوی تغذیه‌ای کشور و انتخاب سالم مواد غذایی تولید کرده است. این گروه با طراحی و تولید اینفود، تلاش کرده است تا به کاربر در انتخاب فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی، مکمل‌های دارویی و غذایی کمک کند.


تیم «رو رو» یک سامانه هوشمند اجاره دوچرخه، دوچرخه برقی و اسکوتر برقی بدون ایستگاه طراحی و تولید کرده است.


«سگمنتینو» یک سرویس اتوماسیون بازاریابی به وسیله هوش مصنوعی است که توسط شرکت «توسعه راهکارهای هوشمند تکوین» تولید شده است. این نرم‌افزار به کسب و کار ها کمک می‌کند که با استفاده از کانال‌های های مختلف، ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشند.


«ماینو» ابزاری بومی و طراحی شده توسط شرکت «رمز پرداز زنجیره بلوک» است، که بر اساس نیاز‌های کاربران ایرانی برای استخراج رمزارز در داخل کشور، تولید شده است.


تیم «سیس نی نی» پلتفورمی ویژه محصولات مورد نیاز کودک و والدین با همین نام تولید کرده است. این وبسایت و اپلیکیشن از چندین بخش در حوزه‌های «دانستنی‌ها و مقالات»، «ویدئوهای آموزشی»، «آگهی‌»، «سرگرمی» و «ارسال و تحلیل نقاشی کودکان» تشکیل شده است.


تیم «لیتیوم» خدمات نوآورانه‌ دیجیتال در حوزه بیمه و سلامت ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، این خدمت ارزیابی ریسک در حوزه درمان و عمر برای شرکت‌های بیمه را ارائه می کند.


«فیورگجت» ابزارک پوشیدنی برای پایش پیوسته دمای بدن است. این ابزارک با چسبیدن به زیر بغل یا کشاله ران دمای بدن را اندازه گیری و ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک می‌گذارد. در صورتی که دما از مقادیر آستانه عبور کند ابزارک شروع به ارسال هشدار می‌کند.


«سیواپ» یک اپلیکیشن ارائه خدمات مراقبتی به سالمندان تنها است . همچنین سالمندان در مواقع اضطراری می‌توانند با استفاده از گجت‌های سیواپ درخواست کمک برای خانواده خود ارسال کنند.


استارتاپ «مجیکاردیو» با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر و هوش مصنوعی، اطلاعات نوار قلب ECG بیماران را استخراج کرده و وجود آریتمی‌های مختلف را در بستر اپلیکیشن به پزشک اطلاع می‌دهد. مجیکاردیو در آینده قصد دارد با ایجاد پلتفرمی جامع، ارتباط بین بیمار و پزشک را تسهیل کند.


شرکت «پپی دیگر» تولید کننده یک سامانه تحلیل و آنالیز شبکه‌های اجتماعی است. این سامانه می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارها، تکنولوژی‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها بپردازد.


«زی‌رو» موتور سیکلت برقی با مدل حمل و نقل اشتراکی برای رفت و آمد درون شهری است. زی‌رو دسترسی همگانی به موتورسیکلت‌های برقی در سطح شهر را فراهم می‏‌کند. زی‌رو مسؤولیت تهیه٬ نگهداری و شارژ موتورهای برقی را به عهده می‏‌گیرد.


شرکت «نیکسی» یک سرویس تشخیص ماسک صورت، ساخته است. در این سرویس با استفاده از دوربین‌های IP و مدار بسته موجود در محیط و به کارگیری بینایی ماشین، افراد بدون ماسک تشخیص داده می‌شوند.


انتهای پیام

کد خبر: ۳۶۶۳
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha