علیرضا-بابایی-e1592278163293




به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، محمد مهدی حاج محمدی با صدور احکام جداگانه، علیرضا بابایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور رئیس سازمان زندان ها منصوب کرد.

در حکم انتصاب بابایی آمده است:






برادر گرامی جناب آقای علیرضا بابایی


مدیرکل محترم حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

سلام علیکم

ضمن تشکر از زحمات برادرگرامی جناب آقای حجتی پور و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید ایشان در دیوانعالی کشور؛ نـظر به تعهد، تجربیـات و سـوابق ارزشمنـد جنـاب عالـی؛ به عنـوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.

در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان ها با محوریت تبدیل زندان ها به «آموزشگاه نیکی ها»، اصلاح زیرساخت های مـورد نیاز درحوزه بودجه و منابع انسانی بعنوان رکـن تحول بـالاخص در مقطع حساس کنونی با استفاده از حداکثر ظرفیت های درونی و مناسبات برون سازمانی از جمله مذاکرات کارشناسی با سازمان برنامه و بودجه، سـازمان امور استخدامی و مجلس شورای اسلامی؛ همچنین اصلاح و توسعه علمی فرایندهای مدیریت درسـازمان با انجام پژوهش های اسلامی کاربـردی وبرنامه ریـزی دقیق جهت بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ مورد انتظار است.

ازخداوند منان توفیقات روزافزون شما برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیعصر بقیه الله الاعظم را مسئلت می نمایم.

همچین حاج محمدی طی حکم جداگانه ای، بابایی را بعنوان مشاور رئیس سازمان زندانها منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ با توجه به تجارب مکتسبه و لزوم تمرکز در مسئولیت خطیر( معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی) جنابعالی با حفظ مسئولیت معاونت توسعه، به عنوان مشاور رئیس سازمان نیز منصوب می شوید.

علیرضا بابایی پیش از مدیرکل زندان استانهای خوزستان، سیستان و بلوچیستان و ایلام و همچنین مدیر زندان اصفهان بود.


انتهای پیام/


کد خبر: ۳۶۸۳
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha