N82554677-71660086
به گزارش تهران پرس روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، «تورج فرهادی» در این خصوص افزود: در سال جاری، ۴ فضا برای راه‌اندازی همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های محدوده مرکزی تهران مشخص کردیم که توسط خیران آماده‌سازی می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال مذاکره با ارتش هستیم تا در قسمتی از پادگانی که در خیابان باقرخان قرار دارد، ۱۰۰۰ سوئیت ۲۵ متری به عنوان همراه سرا ایجاد شود.

فرهادی ادامه داد: این همراه سرا برای استقرار موقت همراهان بیمارانی که در بیمارستان امام خمینی و همچنین مهدی کلینیک بستری می شوند، مناسب است.

به گفته شهردار منطقه ۶ تهران، یک ملک یکهزار و ۸۰۰ متری به‌ همراه‌یک سوله در اختیار یکی از خیران که استاد دانشگاه تهران است قرار گرفته تا به عنوان همراه سرا آماده سازی شود.

وی افزود: همچنین یک ملک هزار متری نیز از بنیاد مستضعفان گرفته‌ایم و با همکاری خیران در حال تبدیل آن به همراه سرا هستیم.

فرهادی ادامه داد: اطراف بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و محب کوثر و برخی بیمارستان های دولتی نظیر شریعتی را خالی می کنیم و همراه سرا ایجاد خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۶ تهران، لازمه موفقیت مدیریت شهری در طرح ها و اقدامات خود را جلب مشارکت و همراهی مردم دانست و گفت: جلب همراهی معتمدین مردم، گام اول همراه سازی شهروندان با طرح ها و برنامه های شهری است.

به گفته وی، شورایاران و نمایندگان و معتمدین مردم در محلات حذف شدنی نیست و هر مدیری در هر دوره ای بخواهد با این ظرفیت مقابله کند، به ضرر خودش عمل کرده و به نتیجه ای هم نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران نواحی بازدیدهای میدانی خود را با حضور نمایندگان شورایاری ها انجام دهند، اظهار داشت: حفظ ارتباط شهرداران ناحیه ها و معاونت های شهرداری منطقه با شورایاران، به عنوان یک موضوع مهم در ارزیابی مدیران مدنظر قرار دارد.

منطقه ۶ شهرداری تهران، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۸
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha