کشف+تریاک
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۴ کیلو و ۷۷۵ گرم تریاک در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند. در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ تن از سوداگران مرگ با تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهشان به خرده فروشی مواد مخدر می پردازند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت مخفیگاه متهمان یک ساختمان قدیمی مسکونی در سه طبقه در جنوب غرب تهران بوده و  قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر در استان های جنوبی کشور مواد مخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل متهمان می دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اخیر مقدار فراوانی تریاک از قاچاقچیان تحویل گرفته اند و درصدد توزیع عمده  آن در سطح شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان و دستگیری آنان اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان،  ۱۰۴ کیلو و ۷۷۵ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف کنند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم این پلیس به بزه انتسابی اعتراف و هر ۲ متهم به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۵۷۳
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha