ind2258دex
به گزارش تهران پرس ، در این بازدید که جمعی از مدیران شهرداری این منطقه نیز حضور داشتند، مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران به بررسی مسائل و موضوعات محدوده ناحیه ۳ از جمله معضلات مربوط به خلازیل، بهسازی خیابان خلازیل، تعیین تکلیف اراضی موقوفه، بهسازی نقاط بی دفاع شهری و ساماندهی آسیب های اجتماعی محدوده پرداخت که درخصوص رفع این معضلات نیز پیشنهاداتی ارائه داد.

او همچنین ضمن مطالعه نقشه و طرح اجرایی بوستان ایرانیان که به مساحت ۱۴ هکتار در حال اجرا است، خواستار بازنگری در این طرح و اصلاح نقشه اجرایی به منظور تسریع در اجرای این بوستان شد.

به گفته این مسئول به منظور تسریع تعیین تکلیف این بوستان ضرورت دارد پیشنهادات اجرایی منطقه که منطبق با کاربری زمین نیز باشد ارائه شده تا برای اجرا و طی کردن مراحل قانونی لازم مورد بررسی قرار گیرد.

در این بازدید مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز درخصوص پیگیری و انجام هماهنگی های لازم با سازمان پارک ها به منظور تسریع روند اجرایی بوستان ایرانیان و ساماندهی ضایعات فروشان این محدوده صبحت کرد.

بررسی آسیب های اجتماعی محدوده خلازیل از دیگر موضوعات محوری این بازدید بود که در همین رابطه محمدرضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از راه اندازی گرمخانه جنرال در این محدوده خبر داد که قرار است با هدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان در قالب ارائه فعالیت های مشاوره، توانمندسازی و کارآفرینی و  در سه سطح اجتماعی، حمایتی و آموزشی ایجاد شود.

در طول این بازدید علی توکلی شهردار منطقه نیز به اقدامات اجرایی طرح تعطیلی شیطان بازار پرداخت و اظهار کرد: این طرح با نظارت و کنترل مستمر ورودی ها  و جمع آوری بساط گستران در روزهای آخر هر هفته در حال انجام است.

او در ادامه به پیگیری اقدامات ساخت اولین بیمارستان تخصصی دولتی برای خدمات رسانی درمانی به شهروندان این منطقه اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد عملیات کلنگ زنی این بیمارستان خواهیم بود.

توکلی همچنین به بررسی طرح پیشنهادی احداث میدانگاه در محدوده چهارراه خلازیل اشاره کرد که با هدف تسهیل تردد و کاهش تصادفات اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۷
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha