N83135033-72718522
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تهران پرس؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۲۲۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در منزلی در جنوب تهران خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت از تخلیه مقدار فراوانی سیگار قاچاق در منزل مسکونی در محدوده کمربندی ورامین مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی به تازگی مقدار فراوانی سیگارهای خارجی به صورت قاچاق تهیه و در منزل مسکونی اش تخلیه و دپو کرده است، اضافه کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی اخذ و ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد یک هزار و ۱۱۶ باکس سیگار قاچاق در انواع مختلف کشف کردند. در تحقیقات تکمیلی در مجموع ۲۲۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی کشف و مالک کالا به قاچاق بودن سیگار ها معترف شد.

سرهنگ ولی پور گودرزی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند. پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

۱۲ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۵۶ هزار جفت کفش قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در حوالی میدان صنعت، اخیرا مقدار فراوانی کالاهای قاچاق تهیه و در داخل انبار مجتمع تجاری تخلیه کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت مالک مغازه و نشانی دقیق مجتمع تجاری، تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد، خبر صحت داشته و تهیه و دپو کالای قاچاق تایید شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از داخل انبار ۳۵۶ هزار جفت کفش قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: متهم به مرجع قضائی معرفی و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۵۳۲
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha