۱۱۹۹۷
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان اینکه در حال حاضر مطالعات طرح احداث خیابان "کامل" آغاز شده است افزود: بر اساس نتایج مطالعات تخصصی شهر تهران پروژه"TOD" که بر "توسعه شهر مبتنی بر سیستم حمل و نقل همگانی" تاکید دارد، خیابان شهید آیت" به طول حدود ۸۰۰ متر به صورت رفت و برگشت را انتخاب و با اجرای طرح های انسان محور در صدد افزایش جذابیت این خیابان برای عموم شهروندان است.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در این خیابان از جمله وجود ایستگاه های خطوط بی آر تی و مترو که تردد عابران را افزایش می دهد، لزوم ایجاد تسهیلات مناسب فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و گردشگری را دوچندان کرده و مدیریت شهری را بر آن داشت تا با اجرای طرح های نوین شهری رضایت شهروندان را فراهم نماید.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: علاوه بر مناسب سازی و ایمن سازی پیاده روها برای عموم افراد به ویژه افراد کم توان و کهنسالان، اقدامات کم نظیری برای زیبایی نمای بصری با استفاده از نقش رنگ و المان های شهری در این خیابان پیش بینی شده است.

محمددوست افزایش جذابیت در طرح محور "کامل" را از اولویت های این پروژه فرهنگی و تفریحی دانست و افزود: ایجاد مسیر دوچرخه سواری، استراحتگاه، افزایش روشنایی و نصب مبلمان های زیبای شهری از دیگر اقدامات خیابان "کامل" خواهد بود.

او منطقه ۴ را پیشتاز در اجرای این طرح دانست و افزود: با توجه به طراحی های صورت گرفته در خیابان شهید آیت، منطقه ۴ جزء مناطق برتر در طراحی و اجرای خیابان "کامل" است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۲۷
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha