۱۵۷۸۱۹۹۲۷
به گزارش تهران پرس مسئول فرهنگی ناحیه سوم اوقاف شهر تهران اظهار داشت :‌ در شرایط کرونایی و فصل زمستان برخی از کارگران روز مزد بدلیل کاهش درآمد دچار مشکلاتی شدند به همین منظور پویش زمستان گرم در اداره اوقاف ناحیه سوم تهران برگزار شد.

حجت الاسلام حسن خانی افزود: در مرحله اول این پویش اهدای شال و کلاه برای کودکان کار اجرا شد و در مراحل بعدی این پویش نیز ۸۰۰ بن خرید لباس برای کودکان و افراد نیازمند توزیع شد و همچنین توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی نیز از دیگر اقدامات در قالب این طرح بود.

وی ادامه داد: امروز نیز از محل نیات موقوفات اداره اوقاف ناحیه سه شهر تهران ۶۴ بخاری در امامزاده روح الله الحسنی (ع) در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

حجت الاسلام خانی همچنین از اجرایی شدن طرح تبرکات فاطمی از ۲۰ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) نیز خبر داد و گفت: در این طرح که با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه این ناحیه برگزار می شود در قالب تبرکات فاطمی بسته های معیشتی و بهداشتی در اختیار افراد نیازمند قرار خواهد گرفت.


مسئول فرهنگی ناحیه سوم اوقاف شهر تهران خاطرنشان کرد: تلاش داریم از محل موقوفات و همچنین خیرین و مردم طرح های دیگری در راستای حمایت از افراد نیازمند برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک های مومنانه این ناحیه شهر تهران که در محدوده بازار تهران قرار دارد به یاد و نام شهید قاسم سلیمانی اجرایی و عملیاتی شد.
کد خبر: ۳۴۹۱
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha