iex
به گزارش تهران پرس ، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: از آنجایی که کارمندان شهرداری تهران جزو شهروندان محسوب می شوند در تلاش هستیم که شهروندان تهرانی را به مجموعه ورزشی «دوستدار طبیعت (Naturefriend)معرفی کنیم.

در ادامه امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین افتتاحیه نخستین دوره آموزش کوهپیمایی عمومی، این دوره‌های آموزشی را رویداد مهمی دانست و گفت: در این دوره‌های آموزشی که با حمایت مرکز ارتباطات شهرداری، همکاری سازمان ورزش و همکاری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به همراه مجموعه فدراسیون کوهنوردی و باشگاه «دوستدار طبیعت (Naturefriend) اتفاق خوبی رقم می خورد.

او با بیان اینکه کشور اتریش با داشتن پایتخت زیبایی مثل شهر وین یکی از زیباترین کشورهای دنیاست و کوهنوردی جزو تفریحات جدی مردم اتریش است، توضیح داد: در ورزش زبان مشترکی در جهان هستی وجود دارد و آن زبان عشق و همدلی است. برای نخستین بار ۸۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران آموزش می بینند برای اینکه آنها هم شهروندان تهرانی هستند و تلاش میکنند شهروندان تهرانی را به «دوستدار طبیعت» (Naturefriend) معرفی کنند.

حسین مقدم، دبیر فدراسیون کوهنوردی هم در این مراسم با بیان اینکه مجموعه «دوستدار طبیعت» (Naturefriend) نخستین فعالیت خود در ایران را با همکاری شهرداری تهران آغاز کرده است، گفت: نخستین شعبه مجموعه «دوستدار طبیعت» (Naturefriend) در قاره آسیا در ایران ایجاد شده و همین امر نشان از بزرگ و گسترده بودن این مجموعه است.

به گفته او؛ مجموعه «دوستدار طبیعت» (Naturefriend) مجموعه‌ای کاملا ورزشی، فرهنگی و دارای اهمیت است، به طوری که سفیر اتریش این مجموعه را هموزن برجام تعبیر کرده است. حالا مجموعه «دوستدار طبیعت» با حمایت سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون کوهنوردی مسیری را آغاز کرده که امیدواریم شاهد ترویج کوهپیمایی باشیم و حوادثی مانند پنج دی هیچ گاه رخ ندهد.

۱۲ منطقه از ۲۲ منطقه تهران درگیر آموزش دوره کوهپیمایی هستند و منطقه ۳ نخستین دوره را برگزار می کند. البته ۲۲ ساعت آموزش ضمن خدمت هم به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

نخستین دوره آموزشی مجموعه ورزشی «دوستدار طبیعت» (Naturefriend) وابسته کشور اتریش با همکاری سازمان ورزش شهرداری، معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و فدراسیون کوهنوردی با مشارکت ۸۰۰ نفر از کارکنان شهرداری برگزار شد. در آیین افتتاحیه این دوره های آموزشی باربارا گلوسن، دبیر فرهنگی سفارت اتریش، زهیر صباغ پور معاون بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳، یزدانیان رییس ورزش شهرداری منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۱
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha