۹۸a2bdef-a2be-4bc6-b17b-fb1a736609f0
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با جمعی از معاونین و رؤسای مراکز درمانی و کارکنان حوزه نمایندگی در این دانشگاه دیدار کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: غرب یک سری تقابل های دروغینی را وارد فرهنگ ما کرده است،که ترویج گفتمان علم یا ایمان، تعبد یا تعقل، انسان یا خدا، منافع ملی یا آرمان خواهی و... از جمله این تقابل ها بوده که در حوزه سلامت نیز غرب سعی کرده چنین تقابلی را میان آموزه های دینی و علم پزشکی ایجاد کند در حالی که این ها نقشه های شوم دشمن است؛ ما آمادگی این را داریم که میان حوزه های علمیه و اساتید دانشگاه واسطه شویم تا هم افزایی خوبی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) باید یک دانشگاه اسلامی و فرامرزی باشد، گفت: دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که در علم، خدمت به مردم، علم و خلاقیت پیشتاز باشد.

وی ارتقا بصیرت دینی، معنویت و روحیه جهادی را سه مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب از پاسداران خواند و خطاب به کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: تحقق این اهداف برعهده نمایندگی ولی فقیه در رده های مختلف سپاه است و نباید از این وظیفه سنگین و مهم غفلت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان این جلسه ضمن تقدیر از کلیه پرسنل دانشگاه و بیمارستان بقیه الله(عج) که طی ماه های گذشته در میدان مبارزه به کرونا عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته اند، از چند مدیر برتر در حوزه مقابله با این اپیدمی تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۴۷۳
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha