index555
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی در نشست با رئیس دادگاه عمومی بخش آفتاب، بخشدار شهر آفتاب، سرکلانتر دهم پلیس انتظامی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تهران، نماینده راهور و راهداری با اشاره به آغاز موفقیت آمیز طرح جمع آوری گل فروشان حاشیه این بزرگراه طی دو هفته اخیر که با همکاری راهور ، نیروی انتظامی و نیز نظارت مستمر بر اجرای این طرح صورت گرفته است افزود: در همین راستا غرفه های فروش گل با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و با حفظ منظر و سیمای شهری این محور بزرگراهی ساماندهی می شود.

او کاشت درخت در این بزرگراه که با حفظ گذرهای کشاورزی و ایجاد مسیر سبز صورت می گیرد، از دیگر اقدامات اجرایی طرح ساماندهی بزرگراه شهید هاشمی اعلام و بیان کرد: درختان در ۸ نقطه از مسیر رفت و برگشت این محور و با استفاده از سیستم آبیاری مکانیکی کاشت و نگهداری می شوند.

توکلی در این نشست همچنین از ساماندهی میوه فروشان حاشیه بزرگراه شهید هاشمی خبر داد و اظهار کرد: این افراد با ایجاد دسترسی های غیر مجاز اقدام به فروش محصولاتی می کنند که حاصل کشت زمین های زراعی محدوده اطراف این بزرگراه نبوده و با این فعالیت باعث تجمع خودروها، ایجاد ترافیک و تصادف می شوند.

به همین منظور ضمن مسدودسازی دسترسی های غیر مجاز با پشتیبانی دایره قضایی، تدابیر ویژه ای با هم افزایی نهادهای مسئول اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش پیش از این نیز بازدید میدانی از محور شهید هاشمی با هدف بررسی اجرای طرح ساماندهی گل فروشان با حضور مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، رئیس دادگاه عمومی بخش آفتاب، بخشدار، سرکلانتر، رئیس جهاد کشاورزی و نماینده راهور انجام شد که همکاری و تعامل با شهرداری منطقه ۱۹ به منظور اجرای این طرح از نتایج بازدید بود.
کد خبر: ۳۴۵۷
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha