۱۵۷۸۱۶۲۵۷
به گزارش تهران پرس  از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، حسین شهیدزاده اظهار داشت: در هوای آلوده تهران، نه تنها انجام فعالیت‌های فیزیکی و حرکت‌های ورزشی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، بلکه حتی تردد در فضای باز نیز توصیه نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال، یک ورزش گروهی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان در طول بازی است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند، افزود: به منظور حفظ سلامت بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، برگزاری دربی امروز به مصلحت نیست.

شهیدزاره با استناد به هشدار آلودگی هوا و اعلام سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها تا شرایط بسیار ناسالم از امروز، خاطرنشان کرد: توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا براساس رسالت حرفه‌ای و مأموریت تخصصی این مجموعه، لغو دیدار امروز است؛ هر چند تصمیم‌گیری در این‌باره با سازمان‌های مسئول است.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد و در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به قضاوت «رضا کرمانشاهی» برابر هم قرار خواهند گرفت.

 
کد خبر: ۳۴۰۴
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha