۱۵۷۷۱۸۱۵۲
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ افتتاحیه این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی، بیست و سوم دی‌ماه با حضور جمعی از مدیران ارشد کشوری و دست‌اندرکاران نظام بانکی در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار می‌شود.

موضوع محوری این دوره از نمایشگاه، "اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است. در این دوره از نمایشگاه همچنین موضوعاتی نظیر: نئوبانک‌ها، کیف الکترونیکی‌پول، هویت دیجیتال، نسل جدید کربنکینگ و تحول دیجیتال، چالش بورسی‌شدن استارتاپ‌ها و خلاء‌های نوآوری در صنعت بانکداری و پرداخت به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

نمایشگاه تراکنش ایران، رویدادی تخصصی، فناورانه و مالی و فضایی برای تعامل، همکاری و گفتگوی فعالان صنعت بانکداری، کارت و پرداخت، فینتک، بیمه، شهرهوشمند و MNOهاست. اولین دوره این نمایشگاه، آبان ۱۳۹۴ با حمایت نظام‌‌بانکی و حضور فعال شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

شرکت‌ توسعه سرمایه‌گذاری شبا، شبکه الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک)، ایرانسل، ایران‌کالا، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، آیریک تجارت نصف‌جهان، داده‌ورزی سداد، آُسان پرداخت، تریبون، یکتانت، بانک مسکن، فین‌تکس سنتر، بازارچه یکپارچه تبادل رمزارز امین از جمله حامیان ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۳۸۹
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha