۶۶۴۳۲۲_۵۴۷
به گزارش تهران پرس ، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح اولین خط تولید ملت بلون با فیلترینگ ۹۵ درصد در کشور که در کارخانه بی بافت گستر اشتهارد صورت گرفت، گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، وظیفه اصلی سازمان بسیج خدمت به مردم در راستای مقابله با کرونا است.


سردار محمد حسین سپهر افزود: توزیع و تولید ماسک استاندارد را ستاد ملی کرونا بر عهده سازمان بسیج قرار داده است و خوشبختانه از روزی که بسیج در این حوزه ورود کرده است با فعال کردن کارگاه های تولید ماسک در کشور به تولید روزانه ۴۰ میلیون ماسک رسیده است.


وی اظهار داشت: ماسک های تولید شده بر اساس استاندارد های غذا و دارو در اختیار مردم قرارمی گیرد، با استقرار کارخانه و تجهیزات تولید پارچه ملت بلون در اشتهارد که  پارچه اصلی تولید ماسک هست، روزانه سه میلیون تن پارچه تولید می شود.


سردار سپهر تصریح کرد: پارچه مذکور ظرفیت تولید حدود ۶ میلیون ماسک در روز را دارد و کلیه کارگاه های بسیج در سراسر کشور را تامین می کند، این پارچه بر اساس استانداردهای ۹۵ درصدی بوده و به فکر صادرات این تولیدات هم هستیم.


کد خبر: ۳۳۰۴
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha