۱۳۹۹۰۹۱۵۰۰۰۹۳۶_Test_PhotoN (1)
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۸ میلیارد تومان کالای احتکار شده در ۳ انبار بزرگ کالا در جنوب تهران خبرداد.

 

سردار حمید هداوند در تشریح خبر فوق اظهارداشت: در پی ساماندهی انبارهای کالا در جنوب تهران ، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند ۳ انبار بزرگ کالا را که مقدار فراوانی اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در آن دپو و جمع آوری شده بود، شناسایی کنند.

 

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انبارها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد  و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضائی و نماینده سازمان صمت از داخل انبارها بازدید کردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبارها ۵۹ هزار و ۹۷ حلقه لاستیک سبک و سنگین ، ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلو برنج وارداتی، ۷۱ هزار و ۶۵۰ کیلو پودر شیر خشک و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد، افزود: با دستور قضائی هر سه انبار پلمب و در اختیار امین قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را بیش از ۴۸ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۲۷۰
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha