۱۵۷۸۰۲۲۹۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  در این باره به خبرنگار تهران پرس گفت:‌ ساعت ۱۵:۰۸ روز یکشنبه حادثه در خیابان فاطمی، خیابان پروین اعتصامی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی هشت واحدی در طبقه همکف آن یک تعمیرگاه ۳۰ متری بدلایل نامشخص دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: به گفته شاهدان صدای چندین انفجار در این حادثه شنیده شده بود و همچنین آتش کل این تعمیرگاه را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه دود بسیار زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان در محل نا ایمن گرفتار بودند گفت:‌ گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار و گروهی نیز با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد این ساختمان شدند و ۶ نفر از افراد حاضر که از پنجره ها بیرون آمده بودند را از طریق نردبان هیدرولیکی نجات دادند.

به گفته وی، پس از دقایقی تلاش این حادثه بدون سرایت به منازل و همچنین بدون مصدومیت مهار شد و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

کد خبر: ۳۲۱۰
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha