۱۵۷۸۰۲۵۷۹
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی روز یکشنبه در نشست با هیات رئیسه شورایاری ها گفت: خدمات این مرکز در سه سطح اجتماعی، حمایتی و آموزشی در راستای افزایش کیفیت زندگی افراد جامعه هدف ارائه می شود.

وی با قدردانی از همدلی و همیاری هیات رئیسه شورایاری ها در تحول و توسعه منطقه به تشریح بخشی از پروژه های آماده بهره برداری پرداخت و گفت: خروج از بن بست خیابان شهامت و احداث مقبره شهداء در بوستان ۲۲ بهمن، پروژه مشارکتی آب رسانی، احداث ۵ زمین تنیس بوستان ولایت و چندین زمین چمن در منطقه از جمله پروژه هایی هستند که آماده افتتاح و بهره برداری هستند، ضمن اینکه با احداث خیابان مهرآرا (قالیشویی سابق)، دسترسی خیابان مهران به رینگ بوستان ولایت نیز ایجاد شد.

به گفته توکلی، علاوه براین عملیات احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار که با حدود ۷۰ درصد پیشرفت از سال ۷۳ رها شده بود با پیگیری منطقه رفع معارض شده و اجرای آن به منظور تکمیل پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دولتی منطقه خبر داد و افزود: مراسم کلنگ زنی این بیمارستان با هدف ارائه خدمات درمانی به شهروندان این منطقه بزودی انجام خواهد شد.

توکلی همچنین با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در خیابان طالقانی اظهار کرد: این طرح در مرحله اول با صدور اخطار به منظور عقب نشینی انجام و در صورت عدم توجه یا تمکین به اخطار، از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد.

اتمام پروژه های توسعه محله ای خدمات شهری تا پایان سال، زیرسازی میدان بهشت، احداث سرویس بهداشتی بوستان های یاس و مفرح، نصب تابلوی توقف ممنوع در میدان ثارالله ورودی خیابان طالقانی، ادامه فنس کشی زمین چمن مصنوعی محتشم در ناحیه ۳، ادامه عملیات جدول کشی در خیابان میثاق و نیز تأمین روشنایی معابر و بوستان ها از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در این نشست هیات رئیسه شورایاری ها نیز از پیگیری های شهردار منطقه ۱۹ در ساماندهی گل فروشان حاشیه بزرگراه شهید هاشمی، تعطیلی شیطان بازار، تخریب پاساژ توحید و دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای آبادانی و توسعه منطقه قدردانی کردند.

منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از مکان های شاخص در این منطقه است.
کد خبر: ۳۲۲۵
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha