به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ محسن هاشمی در آغاز دویست و شصت و یکمین جلسه شورا با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ابتدا فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی می داریم.
Screenshot_۲۰۲۱۰۱۰۳-۰۹۴۰۴۰_Chrome

به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ محسن هاشمی در آغاز دویست و شصت و یکمین جلسه شورا با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ابتدا فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی می داریم.


وی افزود: زندگی سراسر مجاهدت و نحوه شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی، ایشان را تبدیل به یکی از سرمایه های ملی و اجتماعی کشور و پیوند دهنده سلایق و دیدگاه های متنوع کرده است.


رئیس شورایرشهر تهران عنوان کرد: صیانت از این سرمایه ملی، وظیفه همه ماست و نباید با رفتارهای سلیقه ای، جناحی و قشری موجب شویم که این سرمایه هزینه منافع سیاسی شخص یا گروهی خاص شود.


هاشمی به تشدید آلودگی هوا در روزهای اخیر و افزایش غلظت آلاینده هایی نظیر دی اکسید گوگرد اشاره کرد و گفت: لازم است که در مورد تشدید آلودگی هوای تهران تذکری به مسئولان ذیربط داده شود.


وی تصریح کرد: براساس بررسی های بعمل آمده توسط کمیسیون تخصصی محیط زیست شورای شهر تهران، استفاده از سوختهای پرگوگرد در صنایع، نیروگاهها و فعالیت برخی مشاغل آلاینده تاثیرات جدی در تشدید آلودگی هوای تهران در هفته های اخیر داشته اند که غلظت دی اکسید گوگرد طی هفته گذشته در هوای تهران دو برابر شده است.


رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه مدیریت شهری، اختیار برای ایجاد محدودیت و کنترل آنها ندارد و با وجود درخواستها و تذکرات، هنوز از سوی مسئولان مربوطه نسبت به آن تصمیم گیری های لازم انجام نشده است.


هاشمی افزود: امیدواریم در شرایطی که تلفات کرونا در تهران با موافقت دیرهنگام با محدودیتهای درخواست شده توسط شورای شهر ظرف یکماه از ۲۰۰ نفر به ۲۰ نفرکاهش پیدا کرده است، این کاهش با افزایش قربانیان آلودگی هوا بخصوص در بیماران، سالمندان و کودکان جبران نشود.



پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر تهران در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی


رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه گفت: درگذشت آیت الله مصباح یزدی را به رهبرمعظم انقلاب، حوزه های علمیه، شاگردان وعلاقمندان و بخصوص خانواده ایشان تسلیت می گوییم.

هاشمی افزود:  آیت الله مصباح فارغ از دیدگاهها و نظرات خاص ایشان، عمری را صرف تحصیل، تحقیق، تالیف و تربیت شاگردان کرد.


انتهای پیام/

کد خبر: ۳۱۸۱
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha