۱۸۶۹۳۶۵
به گزارش خبرنگار تهران پرس،در ۲۲ آبان ماه سال جاری، کلنگ احداث احداث سوله ویژه بیماران کرونایی به دلیل محدود بودن فضا و امکانات برای قرنطینه و بستری  افراد مبتلا به این ویروس در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر که تنها بیمارستان دولتی این شهرستان نیز محسوب می شود در محل زمین ورزشی این بیمارستان توسط مسعود مرسلپور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی بر زمین زده شد.

فرماندار اسلامشهر در این مراسم گفت : با توجه به روند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا این سوله در اسرع وقت احداث و پس از تجهیز در اختیار بیمارستان امام رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

مرسلپور افزود : خدمات رسانی به بیماران و مراجعین بیمارستان امام رضا(ع)  با تمام قوا و توان نیروهای خدوم این مرکز درمانی در حال انجام است که میتوانیم با احداث این سوله در سریعترین زمان ممکن کمک شایانی در افزایش خدمات دهی به بیماران کرونایی را شاهد باشیم.


حال باوجود روند نزولی و مقطعی آمار مبتلایان در سطح کشور و به تبع آن در سطح منطقه و شکننده بوده این آمار طبق اعلام مسئولین ستاد مقابله با کرونا و طی مشاهدات میدانی خبرنگار تهران پرس، با گذشت نزدیک به ۲ ماه از حضور و کلنگ زنی این پروژه توسط مسئولین شهرستانی هنوز هیچ گونه اقدامی در محل یاد شده برای احداث این سوله که یکی از حیاتی ترین محل های نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی برای جلوگیری از حضور مبتلایان در بین دیگر افراد جامعه برشمرده می شود تا به امروز صورت نگرفته است.

باید دید آیا این پروژه از نگاه مسئولین و مدیران در ایامی که توصیه های اکید آنها در خصوص عدم حضور افراد مشکوک به ابتلای این بیماری و یا شهروندان عادی در سطح خیابان ها و محلات برای انجام امور غیر ضرور بارها از طریق رسانه ها و فضای مجازی دیده می شود دارای اهمیت می باشد یا خیر.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

 

 
کد خبر: ۳۱۹۷
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha