تالار-پذیرایی
سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی، تالارهای پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت آن‌ها متوقف شده بود در آستانه آغاز فعالیت مجدد از هفته آینده هستند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه با شیوع بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی تالارهای پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران‌ناپذیری را به این واحدها وارد کرده است، بیان داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلان‌شهر تهران برگزار شد، تمام نقطه نظرات بررسی‌های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالارهای پذیرایی در تهران با یک‌سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجدداً این واحدهای صنفی آغاز شود.

معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه این شد که با طرح این مسئله با استانداری تهران، اگر استانداری موافقت کند تالارهای پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند به شرطی که با یک‌سوم ظرفیت کار کنند تا ضمن رعایت فاصله‌گذاری، پروتکل‌های بهداشتی نیز در این واحدهای صنفی به‌دقت رعایت شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به تعداد تالارهای پذیرایی در تهران یادآور شد: بیش از ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متأسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل‌شده‌اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالارهای پذیرایی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تاکنون مشکلات زیادی از واحدهای صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل‌وفصل شده و امیدواریم با موافقت استانداری تهران مشکلات این واحدهای صنفی را نیز برطرف کنیم.

وی در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح شهر تهران، اظهار ;VN: بازرسی‌های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و پلیس اماکن عمومی نشان می‌دهد که خوشبختانه تمام واحدهای صنفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم هستند، به‌طوری‌که هم‌اکنون افراد بدون ماسک نمی‌توانند وارد واحدهای صنفی در سطح شهر تهران شوند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۹۸
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha