inde191919x
به گزارش تهران پرس  ، علی توکلی عرض زیاد معبر کندروی بزرگراه آزادگان و وجود دسترسی های غیر مجاز در این معبر را عامل مهمی در بروز تصادفات دانست و گفت: برهمین اساس اصلاح اتصالات بزرگراه آزادگان از محور شهید کاظمی تا آیت اله سعیدی در حال بررسی است و پیشنهاد بازنگری در این معبر نیز به سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ارائه شده است.

او خاطرنشان کرد: کاهش عرض کندرو و مسدودسازی دسترسی های متعدد در مسیر تأثیر قابل چشمگیری در ایمن سازی این محور مواصلاتی پرتردد خواهد داشت. ضمن اینکه برای ایمن سازی تردد عابرین پیاده طی هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور آزادگان و طرح های پیشنهادی مقرر شده تا تعدادی از پهلوگاه ها در تندرو و کندروها مورد بررسی قرار گیرد که در همین راستا دو پهلوگاه تأیید و به منطقه ابلاغ شده است.

شهردار منطقه در ادامه از انتقال اتوبوس های انتهای خیابان پیروز به محوطه ورودی شهرداری ناحیه ۳ به سمت شقایق خبر داد و گفت: با توجه به استقبال شورایاران از این طرح و تأیید اتوبوسرانی منطقه، بزودی اجرا خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: بررسی های لازم برای انتقال و جابجایی این اتوبوس ها که در دو خط میدان بهمن و مترو علی آباد خدمات رسانی می کنند صورت گرفته است و بزودی کانکس و سرپناه برای ایستگاه اتوبوس ها در نقطه جدید، ایجاد می شود.
کد خبر: ۳۱۸۴
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha