index
سید رضا نریمانی مداح اهل‌بیت در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به حوادث یک سال گذشته گفت: ما در روایات داریم وقتی‌که انسان خوبی از دنیا می‌رود حتی عرش و آسمان هم به هم می‌ریزد و به نظر من همه بدبختی‌های دنیا در همین یک سال اتفاق افتاد، مثل همین کرونا که همه را بیچاره کرد.

وی ادامه داد: از دنیا رفتن سردار سلیمانی غم خیلی بزرگی است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

نریمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی باید برای ما یک مکتب شوند، لازم است که رفتار، برخورد و کردار سردار سلیمانی حتی نحوه برخورد ایشان با مردم را مکتب خود قرار دهیم. اگر نتوانستیم در این یک سال فرصت بررسی این موضوعات را به‌دست آوریم، حداقل به بهانه سالگرد شهادت این سردار بزرگ؛ بررسی کنیم که با مردم چگونه برخورد می‌کردند و آیا رفتار ایشان مانند دیگر مسئولین بود که ساعت‌ها پشت در اتاق آن‌ها معطل می‌شویم؟

این مداح اهل بین با طرح این سؤال که «چه عاملی باعث می شود که سردار در دل همه مردم جا پیداکرده است؟» تشریح کرد: سردار سلیمانی شخصیتی داشتند که مردم به‌راحتی با ایشان ارتباط برقرار می‌کردند. اگر مسئولین ما یک قطره از دریا مکتب سلیمانی را درک کنند فکر می‌کنم خیلی از مشکلات ما در کشور حل می‌شود.

نریمانی در پایان اظهارات خود گفت: همان‌طور که سردار شهیدمان با ایستادگی بسیاری از مشکلات را در منطقه خاورمیانه حل کرد؛ قطعاً در کشور ما هم مشکلات قابل‌حل است. لازم است که امروز مسئولین کشور این مسئله را درک کنند که باید اهل ایستادگی و مقاومت باشند نه سازش و تسلیم.
کد خبر: ۳۲۰۷
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha