in69dex
منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار تهران پرس در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی، گفت: لازم است که در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شخصیت بارز و ویژگی های رفتاری این شهید مورد بحث قرار بگیرد، ویژگی هایی که اثری روی دوست داران ایشان و بقیه شهدا داشته باشد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که شهدا در نزد پروردگار روزی میبرند، از همین رو یاد شهدا بودن بیشتر برای خود ما موثر است. باید فضای معرفی شهدا از زوایای مختلف به خصوص برای جوانان ایجاد شود. امیدواریم در این رابطه کسانی که مدیریت و برقرار کننده این فضاها هستند به موفقیت برسند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: از طرفی احساس می کنم یک سرمایه سرمایه ملی و بین المللی از دست داده ایم که علاوه بر ملت ایران ملت های اطراف ایران در حوزه مقاومت هم با از دست دادن ایشان ناراحت و احساس خسارت کردند. از طرف دیگر باعث غرور ملی و افتخار است که بین مردم ما چنین شخصیت هایی اثر گذاری در حوزه بین الملل وجود دارد که میتوانند نقش ویژه ای در معرفی چهره ی واقعی جهاد در راه اسلام را معرفی کنند و یک شخصیت معتقد در مکتب اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارند.

غلامی در پایان اظهارات خود گفت: ان شاء الله خداوند امثال این شهید گرانقدر را در بین مردم و شیعیان به خصوص نسل جوان بیشتر کند که از شخصیت هایی همچون شهید سلیمانی را مکرر داشته باشیم. همچنین به ما هم توفیق دهد در میسر ایشان حرکت کنیم.
کد خبر: ۳۲۰۸
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha