۹ecdc32f-1373-47c3-bee2-b82f2c87e178
به گزارش گروه اجتماعی از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، پیکر مطهر شهید محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده، فرزند رضاقلی که در سال ۹۲ به عنوان شهید گمنام در میدان امام حسین (ع) به خاک سپرده شده بود، پس از گذشت ۳۵ سال از زمان شهادت و هفت سال از خاکسپاری، احراز هویت و شناسایی شد.

به همین مناسبت، هم‌زمان با ایام فاطمیه (س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها، مراسم زیارت و استقبال از خانواده شهید با حضور علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، برخی مسئولان لشگری و کشوری و مدیران شهری منطقه و با همراهی جمعی از شهروندان، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی بحران کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقبره‌الشهدای میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم، مادر شهید که یک فرزند شهید و مفقودالاثر دیگر نیز به نام علی دارد، طی سخنانی با لسان خود از مسؤولان شهری و کشوری و مردمی که با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا، برای زیارت و حضور در مراسم آمده بودند، قدردانی کرد و گفت: من پنج فرزند دارم که دو تای آنها به نام محمدحسین و علی به شهادت رسیده‌اند.

وی  افزود» فرزند دیگرم علی، اکنون ۱۴ سال است که مفقودالاثر است و اگر لازم باشد، حاضرم سه فرزند دیگر خود را نیز برای انقلاب و مردم بدهم تا کشور اسلامی‌مان سرافزار و سربلند باشد.

شهید لطفی، یکم مردادماه ۱۳۴۸ متولد و در اسفند ۱۳۶۴ به مقام شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۸۵
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha