۲۷۴۸۱۴
به گزارش تهران پرس، زایمان طبیعی، قدیمی‌ترین روش تولد نوزاد است که به دلیل اثر مطلوب در بهبودی سریع آغاز زایمان می‌توانند شناخت دقیقی نسبت به درد‌های زمان زایمان داشته باشند. همچنین آگاهی از روند زایمان طبیعی به مادران باردار کمک می‌کند تا روش‌های کاهش درد زایمان را بهتر بشناسند و آمادگی بیشتری برای آن داشته باشند.


در همین رابطه اصرار بر تولد مادران و روند بهتر رشد نوزادان و سلامت آنها، نسبت به عمل سزارین برتری دارد. مادران باردار با آشنایی با  نشانه‌های طبیعی نوزادان دلیل قاطع دیگری براین ادعاست که درچند سال اخیر توصیه و دستورالعمل‌های بالادستی فراوانی بر ضرورت انجام آن صادر شده و با اجرای طرح تحول نظام سلامت به اوج خود رسیده است.


در این میان شاید راه‌اندازی جایگاه های زایمانی که مادر بتواند به راحتی درکنار یکی از محارم خود نوزاد را به دنیا بیاورد، یکی از ده ها تکنیک تبلیغی برای استقبال از زایمان طبیعی خواهد بود.


حالا حدود  سه سال است که در سراسرکشور بخش زایمانی بدون درد   LDRدر حال راه اندازی است تا یکی از هشت بسته خدمتی طرح تحول سلامت در حوزه درمان محقق شود.


حال مدتی است که بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر  به جرگه بیمارستان های دارنده بخش زایمان بدون دردLDR  پیوسته تا ترس مادران را از زایمان طبیعی کمتر و به زعم متولیان امر با افزایش زایمان طبیعی، حوزه درمان و سلامت استان شاهد وقوع مرگ و میر و مخاطرات کمتری ناشی از سزارین باشد.


در آیین افتتاح بخش زایمان بدون درد LDR بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر، امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، ضمن تقدیر از مجموعه این بیمارستان  به جهت بازسازی های انجام شده گفت : انجام تغییرات در ساختار ساختمان های مراکز درمانی و بروزرسانی تجهیزات درمانی در مراکز ملکی سازمان به جهت خدمات رسانی مطلوب تر به مراجعین و بیماران همواره از سیاست های سازمان بوده و تلاش معاونت درمان سازمان این است که مراکز درمانی ملکی در تمام کشور، به هر نحو آماده خدمات رسانی به مردم عزیز باشند.


خاطر نشان می سازد،بخش زایمان بدون درد LDR بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران ساخته شده است،سال گذشته طی مراسمی با حضور امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و علی اکبر معدنی پور رئیس این بیمارستان افتتاح گردید و آماده خدمات رسانی به مراجعین و بیماران خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۸۸
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha