unnamed
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس؛ سرمایه‌گذاری در بیت کوین و خرید فروش ارزهای دیجیتالی در کشور رسمیت ندارد و در صورت هدر رفت سرمایه، حقوق احتمالی سرمایه‌گذاران تضییع‌شده و به راحتی قابل‌پیگیری نیست. برخی از کلاه‌برداران در فضای مجازی نیز از همین موضوع سوءاستفاده می‌کنند.

بیت کوین یکی از رایج‌ترین ارزهای دیجیتال است که در فضای مجازی خرید و فروش می‌شود و از طریق دستگاه‌هایی به نام ماینر که نوعی پردازشگر است، با مصرف برق بالا تولید می‌شود. برخی از افراد غیرحرفه‌ای و ناآگاه به خطرات سرمایه‌گذاری در این فضا، سرمایه‌های خود را صرف این کار می‌کنند.

دستگاه‌ها ماینر موجب هدر رفتن انرژی برق شهری و صنعتی شده و بعضاً پوششی برای پول‌شویی است. ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در این حوزه توسط دولت به رسمیت شناخته‌نشده و شهروندان باید مراقب باشند تا سرمایه‌های آن‌ها توسط افراد سودجو به هدر نرود.

سرمایه‌گذاری در بیت کوین و خرید فروش ارزهای دیجیتالی در کشور رسمیت ندارد و در صورت هدر رفت سرمایه، حقوق احتمالی سرمایه‌گذاران تضییع شده و به راحتی قابل‌پیگیری نیست. برخی از کلاه‌برداران در فضای مجازی نیز از همین موضوع سوءاستفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۹۹
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha