۱۵۷۷۵۷۰۶۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از اتاق اصناف تهران، «قاسم نوده‌فراهانی» در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور علیرضا زالی علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران برگزار شده بود، افزود: تمام نقطه نظرات و بررسی‌های کارشناسی در زمینه بازگشایی تالارهای پذیرایی ارائه و مقرر شده است که چنانچه تالارها در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت خود را مجددا آغاز کنند.

وی ادامه داد: تصمیم نهایی در این جلسه این بود که با طرح این مسئله با استانداری تهران، اگر استانداری موافقت کند تالارهای پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

نوده‌ فراهانی بیان کرد: تالارها به شرطی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند که با یک سوم ظرفیت کار کنند و ضمن رعایت فاصله گذاری، شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز در این واحدهای صنفی باید به دقت رعایت شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در این استان، موجب اعمال محدودیت های جدید و صدور دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا شد که طی آن، فعالیت برخی صنوف از جمله تالارهای پذیرایی و برگزاری هرگونه مراسم یا اجتماع تا برگشت اوضاع به شرایط عادی ممنوع شده است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۶۷
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha